בכתב תביעה שניסחנו והגשנו לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, הגיע התובע להסדר פשרה עם הנתבעת לפיו הנתבעת תפצה אותו בסכום של 3,000 ₪.
בכתב התביעה טען התובע, טכנאי מחשבים במקצועו, כי הנתבעת (ספקית סלולר ידועה אשר את שמה אסור לפרסם בהתאם להוראות הסכם הפשרה) ניידה את קו הטלפון שלו ללא הסכמתו, כך שהקו היה מנותק למשך 48 שעות.
התובע טען כי כתוצאה מניתוק קו הטלפון הנייד שלו נגרם לו נזק רב. התובע ציין בכתב התביעה כי הוא בעל עסק עצמאי אשר מכשיר הטלפון הנייד שלו לא היה שמיש למשך תקופה ארוכה ולא היה באפשרותו לקבל שיחות מלקוחות או להוציא שיחות ללקוחות.
תחילה התובע פנה אל מחלקת שירות הלקוחות של הנתבעת ודרש פיצוי כספי על המחדל המקומם, אך דרישותיו כמו במקרים רבים אחרים נפלו על אוזניים ערלות ולתובע לא הוצע כל פיצוי.
משכך בהעדר ברירה אחרת, ייעצנו ללקוח לעמוד איתן על זכויותיו ולהגיש תביעה קטנה נגד הנתבעת שהתנהלותה היתה רשלנית וגרמה לתובע לנזק רב.
זמן קצר לאחר שהגשנו את התביעה, לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, פנתה הנתבעת אל התובע מיוזמתה והציעה לו לסיים את ההליך בהסכם פשרה לפיו במידה וימחק את התביעה היא תפצה אותו בסכום של 3,000 ₪.