בכתב תביעה שניסחנו והגשנו, עבור התובעת, עתרה התובעת להשבת תשלום מלא עבור קורס אינטרנטי שרכשה מהנתבעת בתחום מכירת מוצרים באתר אמזון.
לטענת התובעת הקורס היה אמור לכלול 12 שיעורים המועברים מידי שבוע באופן דיגיטלי לתלמידים, כאשר על פי המצג שפרסמה הנתבעת, יש באפשרות התובעת לבטל את הרשמתה לקורס, לאחר השתתפות בארבעה שיעורים ולקבל החזר כספי מלא.
התובעת טוענת כי לאחר שחלפו 4 שיעוריםכשלושה ימים לפני המועד האחרון לביטול ההרשמה. פנתה אל הנתבעת באמצעות הדואר האלקטרוני ובאמצעות הטלפון , וביקשה לבטל הרשמתה לקורס ושכספה יוחזר לאלתר.
הנתבעת מנגד טענה, כי התובעת פנתה בבקשת ביטול רק לאחר שתמה האפשרות לבטל את העסקה, וכי מהדואר שנשלח במועד האחרון לא ניתן ללמוד על כוונתה של התובעת לבטל את השתתפותה בקורס.
רק מהודעת דוא"ל מאוחרת יותר ניתן ללמוד כי התובעת התכוונה לבטל את השתתפותה בקורס
בית המשפט קיבל את טענות הנתבעת, לפיה בהודעת המייל שנשלחה במועד המאפשר את ביטול הקורס, לא ניתן ללמוד כי התובעת התכוונתה לבטל את הרשמתה לקורס.
יחד עם זאת, בית המשפט לוקח בחשבון את העובדה שלתובעת לא ניתן מענה טלפוני הולם, יתכן כי אם היה מתאפשר לתובעת לדבר עם נציג הנתבעת העתב מבטלת את השתתפותה בקורס במועד.
בסופו של יום, בית המשפט חייב את הנתבעת להשיב לתובעת מחצית מעלות הקורס.