תובענה ייצוגית נגד מאזדה
בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד מאזדה ונגד יבואנית מאזדה חברת דלק מוטורס בע"מ הוגשה ע”י משרדנו לבית-המשפט המחוזי בלוד (תצ 68226-05-22 מויסייב ואח' נ' דלק מוטורס בעמ ואח').
בבקשה לאישור התובענה כייצוגית נטען כי ישנו פגם סדרתי, במסך המגע של מערכת המולטימדיה Mazda Connect, אשר מותקן ברכבי מאזדה ממגוון שנתונים ושנות ייצור. לחות חודרת לעדשת מסך המגע, גורמת לקורוזיה וכיו"ב לתקלות הבאות:
• מסך המגיע אינו מקבל פקודות כראוי, קרי אינו מגיב כאשר לוחצים עליו.
• מסך המגע פועל מעצמו (תופעה המכונה באנגלית ghost touch), קרי מסך המגע מבצע פעולות שונות מבלי שהמשתמש לחץ עליו.
אין צורך להכביר במילים, עד כמה מתסכלת ומסוכנת מבחינה בטיחותית היא סיטואציה שבה, במהלך נסיעה הנהג מקיש על מסך מגע שאינו מגיב או כאשר מסך המגע פועל בעצמו לפתע ומסיח את דעת הנהג מהנעשה בכביש.
מאזדה הכירה בקיומו של הפגם אשר גורם לתקלות הנ"ל אך ורק ביחס לרכבי מאזדה 3 שנתונים 2014-2016. תחילה פורסם על ידי מאזדה עלון שירות טכני בנושא (Technical Service Bulletins או בראשי תיבות TSB), ובהמשך מאזדה אף פרסמה תוכנית הארכת אחריות ל-7 שנים, ללא הגבלת נסועה, לפגם במסך המגע המותקן ברכבי מאזדה 3 משנתונים 2014-2016.
התקלות במסך המגע מתרחשות לא רק ברכבי מאזדה 3 שנתונים 2014-2016, אלא גם ברכבי מאזדה 3 משנתונים מתקדמים יותר וכן ברכבי מאזדה מדגמים נוספים כגון: מאזדה 2, מאזדה 6, מאזדה CX-3, מאזדה CX-30, מאזדה CX-5 ויתכן כי אף בדגמים נוספים.
על אף שישנן אינספור תלונות של בעלי רכבי מאזדה 3 משנתונים מתקדמים יותר, ובעלי רכבי מאזדה מדגמים נוספים על כך שבמסך המגע שלהם קיימות בדיוק אותן התקלות, מאזדה לא פרסמה תוכנית הארכת אחריות דומה ביחס לרכבים אלו.
מעוניינים להגיש תביעה ייצוגית ?
ניזוקתם כתוצאה מהתנהלות של מאזדה או של דלק מוטורס או של חברה אחרת? אתם סבורים כי ההתנהלות היא בניגוד לדין?
יש עוד נפגעים כמוכם אבל לא כדאי לכל אחד מהנפגעים לנהל הליך עצמאי ? עורך דין רון סולן מזמין אתכם לפנות אליו על מנת לבחון עילה להגשת תובענה ייצוגית, ללא עלות וללא התחייבות מצדכם!