פגעו בזכויותיכם לפי חוק הגנת הצרכן ? בדקו זכאותכם לקבלת פיצוי!
במקרים רבים מוצא עצמו הצרכן בעמדת נחיתות אל מול ספקי השירותים או המוצרים, הן מבחינת יכולת המיקוח שעומדת ברשותו והן מבחינת המידע המצוי בידיו.
עו"ד רון סולן מזמין כל צרכן אשר נגרמה לו עוולה לפי חוק הגנת הצרכן, ואינו בעל רקע או ידע משפטי, לפנות אל משרדו ולקבל הסבר על מיצוי זכויותיו הצרכניות. כמו כן ובמידת הצורך, משרדנו מספק שירות משפטי של ניסוח והגשת תביעות קטנות בתחום הצרכנות. תביעה קטנה היא הכלי המשפטי המהיר, היעיל והפשוט ביותר המאפשר לצרכן לקבל סעד של פיצוי כספי ו/או ביטול עסקה.
ניסיון בטיפול בתביעות לפי חוק הגנת הצרכן
למשרדנו ניסיון רב בטיפול במגוון סוגיות בתחום הצרכנות כגון: הטעיית צרכנים, מוצרים פגומים, ביטול עסקאות, גביה ביתר וכד'. לכן במידה ונגרמה לכם עוולה צרכנית ואתם מעוניינים לבחון את מצבכם מבחינה משפטית או את זכאותכם לקבלת פיצוי כספי, אתם מוזמנים לפנות למשרדנו שמתמחה בייצוג צרכנים והינו בעל ידע ונסיון רב בתחום, ללא עלות וללא התחייבות, בטלפון שמספרו 077-9577850 שבו מענה אנושי זמין 24/7.
רון סולן
הגשת תביעה קטנה בגין עוולה צרכנית איך זה עובד?
בירור פרטי המקרה
לאחר השארת פרטים אנחנו ניצור עמכם קשר באמצעות הטלפון ונברר האם הפרו את זכויותיכם כצרכנים, האם בנסיבות המקרה כדאי להגיש תביעה קטנה ובאיזה סכום רצוי לתבוע.
ניסוח והגשת כתב תביעה
בהתאם לפרטי המקרה, אנו ננסח עבורכם את כתב התביעה, באמצעותה נסביר לבית המשפט בשפה מקצועית, ובהתאם לחוקים הרלוונטים מדוע אתם זכאים לקבל את הסעד הנדרש.
קבלת הסעד המבוקש
בהתאם לנסיבות המקרה בית המשפט רשאי לפסוק לטובתכם פיצוי כספי ו/או ביטול עסקה ו/או תיקון מוצר ו/או החלפתו. במקרים רבים העוסק בוחר לתקן דרכיו עוד טרם ההליך המשפטי.