עניינה של התביעה בכך שרכבי יונדאי קונה נמכרים ללא גלגל רזרבי.
ניתן למכור רכב ללא גלגל רזרבי בתנאי שמדובר ברכב "שתכנן יצרנו בלא מקום לנשיאת גלגל חילוף". בתביעה הייצוגית נטען שלמדינת ישראל מיובאים רכבים שיונדאי (היצרן) תכננה בהם מקום לנשיאת גלגל חילוף, שנמכרים ללא גלגל חילוף בניגוד לדין.
את הרכבים שמשווקים ללא גלגל רזרבי והציוד הנלווה כלמוביל ויונדאי מציידות כברירת מחדל בערכה לתיקון תקר (מדחס המתאים למילוי אוויר בגלגל וערכה לסתימת דליפת אוויר מהגלגל).
כיצד ניתן לדעת שברכב יש מקום לנשיאת גלגל חילוף? מדובר במבחן אובייקטיבי, בתא המטען של הרכב יש הכנה לגלגל חילוף, יש להרים את מכסה תא המטען ולמצוא שקע עגול ותושבת שתוכננה למקם את הגלגל.
ראיה נוספת לכך שברכב היצרן תכנן מקום לנשיאל גלגל חילוף היא ספר הרכב.
בספר הרכב (יונדאי KONA HYBRID) שהגיע ללא גלגל רזרבי ישנן הנחיות לטיפול בתקר באמצעות גלגל רזרבי.
במסגרת התביעה התבקש בית המשפט לחייב את המשיבות (כמלוביל ויונדאי ) לספק מעתה ואילך גלגל רזרבי וציוד נלווה, בכל הרכבים החדשים שהן מייצרות ו/או מייבאות ו/או משווקות במדינת ישראל שיש בהם מקום לנשיאת גלגל רזרבי.