התובעת רכשה דרך האינטרנט כרטיסי טיסה הלוך ושוב מישראל לאיטליה מחברת התעופה הטורקית פגסוס.
כרטיסי הטיסה נשלחו אל הנתבעת באמצעות דואר אלקטרוני.
ובהתאם למועד ההמראה הנקוב בכרטיס, התובעת התייצבה בדלפק הבידוק של הנתבעת בנתב"ג כ 60 דקות לפני מועד ההמראה.
הנתבעת לא אפשרה לתובעת לעלות על הטיסה , כך שהתובעת לא עלתה לטיסה.
מאחר ולטענתה התובעת איחרה את המועד.
הנתבעת הסתמכה על חוק שירותי תעופה, מחייב את התובעת להתייצב בדלפק הבידוק לכל המאוחר 90 דקות לפני מועד ההמראה.
כמו כן נטען כי היתה תקלה באיתור הזמנתה של התובעת, אשר לטענת הנתבעת מקורה בתובעת אשר מסרה מספר הזמנה שגוי. מנגד טוענת התובעת כי האשם בתקלה רבץ לפתחה של הנתבעת, אשר הנפיקה מספק שגוי.
בסופו של יום, בית המשפט לתביעות קטנות, מחמת הספק אם העיכוב של העליה לטיסה נגרם עקב איחור הנתבעת או התקלה במערכת הכרטוס של הנתבעת, הורה לנתבעת להשיב לתובעת 1,500 ש"ח בגין כרטיס הטיסה החלופי אותו נאלצה התובעת לרכוש, על מנת להגיע ליעדה.